Основні послуги

Назва Строк виконання Ціна, грн.
Реєстрація ТОВ - під ключ
від 2 днів
2 500
Реєстрація ФОП - під ключ
від 2 днів
1 500
Реєстрація інших форм підприємництва
від 2 днів
від 2 000
Внесення змін до реєстру або до установчих документів
  • Зміна найменування підприємства;
  • Зміна адреси (місцезнаходження) підприємства;
  • Зміна директора (головного бухгалтера) підприємства;
  • Зміна кодів за КВЕД у підприємства;
  • Зміна учасників (засновників) підприємства;
  • Зміни до статуту підприємства;
  • Перехід ТОВ на модельний статут;
  • Підтвердження інформації про кінцевого бенефіціарного власника;
  • Інші зміни на замовлення клієнта.
від 2 днів
від 1 500
Ліквідація підприємства - під ключ
від 10 днів
від 5000
Ліквідація ФОП - під ключ
від 10 днів
від 3 000
Реорганізація (перетворення, злиття, приєднання, поділ)
від 10 днів
від 5000

Додаткові послуги

Назва Строк виконання Ціна, грн.
Отримання довідок
  • Витяг ПДВ;
  • Витяг з реєстру платників єдиного податку;
  • Довідка з органів статистики;
  • Витяг з єдиного державного реєстру;
  • Витяг з митниці;
  • Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом;
  • Довідка про відсутність справи про банкротство.
до 3 днів
від 400
Відкриття рахунку в банку
2 дні
від 799
Отримання електронного цифрового підпису
2 дні
від 700
Розробка кадрових документів
  • Посадові інструкції;
  • Договори матеріальної відповідальності;
  • Договір про нерозголошення конфіденційної інформації;
  • Документи з охорони праці;
  • Інші документи на замовлення клієнта.
від 2 днів
від 700
Інші послуги на замовлення клієнта
від 2 днів

Комплексні рішення

Назва Строк виконання Ціна, грн.
Салон краси - під ключ
за домовленістю
5 000
Кав'ярня - під ключ
за домовленістю
5 000
Торгове приміщення (кіоск) - під ключ
за домовленістю
5 000

Компанія Бізнес Асистент гарантує успішне здійснення процедури реєстрації під ключ.  Залиште нам підготовку документів і відвідування державних реєстраторів, податкову, пенсійний фонд, службу статистики.

Кваліфіковані юристи нашої компанії, комплексно від А до Я, надають послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Наша компанія має багаторічний досвід в сфері реєстрації, понад 8 років, за цей час нами здійснено більше ніж 2000 реєстраційних дій.

Переважна частина бізнесу в Україні реєструється у формі Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та Фізичної особи-підприємця (ФОП), іноді рідше у формі Приватного підприємства і Акціонерного товариства, це пов’язано з практичністю і особливостями правового регулювання. Тому, рекомендуємо Вам розглянути саме ці форми для ведення бізнесу.

Як правило, на реєстраційну дію витрачається від 15 до 20 годин робочого часу, а загальний термін реєстрації може тривати до 10 робочих днів.  Наприклад, отримання статусу платника ПДВ може зайняти до 14 днів, а ось, додавання телефону до реєстру можна здійснити і за 1 день. Кожна реєстраційна дія індивідуальна і вимагає окремого підходу.

Окремо, варто звернути увагу на ліквідацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яку потрібно проводити з особливою обережністю, так як неправильні дії можуть викликати штрафи та проблеми з органами місцевої влади, податковою, правоохоронними органами.

Ми цінуємо Ваш час, тому замовивши послугу прямо зараз, ми в цей же день, приступаємо до виконання, телефонуємо Вам, уточнюємо інформацію, домовляємося про зустріч.

У нас абсолютно прозорі ціни, Ви завжди будете знати скільки точно потрібно буде заплатити, ще до початку робіт, без будь-яких доплат або прихованих платежів.

Як результат, Ви в короткі терміни отримаєте юридично правильно складені документи, за якими будуть виконані необхідні реєстраційні дії, і як підсумок, готове підприємство або ФОП з усіма юридичними документами.

Надаємо:

  • договір на надання юридичних послуг;
  • акт виконаних робіт;
  • договір про нерозголошення конфіденційної інформації;
  • детальний звіт про виконану роботу.

Безкоштовна консультація по телефону.

Пишіть, телефонуйте: +38 099 618-90-24, доступні Viber, Telegram, Whatsapp.

Реєстрація бізнесу / внесення змін / ліквідація

Схема нашої роботи:

1
Ви замовляєте дзвінок або телефонуєте за номером: +38 099 618-90-24 або пишете на еmail.
2
Ми проводимо консультації та уточнюємо інформацію.
3
Запитуємо у Вас список документів, які потрібні нам для реєстрації.
4
Ви надсилаєте нам документи будь-яким зручним для Вас способом.
5
Ми готуємо комплект документів для посвідчення у нотаріуса та для державної реєстрації.
6
Ми організовуємо з Вами зустріч у нотаріуса та засвідчуємо документи.
7
Наші юристи здійснюють комплексно усі необхідні реєстраційні дії - під ключ.
8
Передаємо Вам комплект юридичних документів по результатам вчинення реєстраційної дії
Задайте питання по нашим послугам

    Телефонуйте, пишіть, будемо раді спілкуванню!